Wednesday, December 28, 2011

Al-Quran Sumber Motivasi @ Radio IKIM.FM

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Pengalaman Asli : SaBaHaNmUsLiM





Assalamu'alaikum wbt, Alhamdulillah..Segala puji hanya milik Allah SWT yang menguruskan segala plot penceritaan hamba-hamba-Nya..Selawat serta salam kepada baginda Nabi Muhammad Bin Abdullah SAW yang kita bersama berusaha istiqamah dan beriltizam dalam meneruskan perjuangan baginda..InsyaAllah..

Saya amat bersyukur di atas peluang dan ruang kesempatan berkongsi sedikit sebanyak ilmu melalui medium Radio IKIM.FM pada waktu semalam dalam slot remaja yang membahaskan tajuk "Al-Quran Sumber Motivasi"..Jika minggu lepas dalam slot ini dijemput peserta program realiti "Solehah" dan sebelum-sebelum ini dijemput peserta-peserta "Imam Muda", saya pula sebagai apa ya?hehe..insyaAllah sebagai hamba kepada Allah SWT.

Saya tidak ingin berkata banyak dalam post kali ini, sekadar berkongsi pengalaman dan perasaan kepada semua saudara (ikhwah) dan saudari (akhawat) 1 Aqidah, 1 Agama  & 1 Perjuangan. Terima kasih saya ucapkan kepada pihak IKIM di atas kesudian menyediakan ruang bagi saya menyampaikan nasihat kepada generasi muda khususnya kepada DJ Faiz yang ceria. Semoga Allah meredhai perjuangan IKIM dalam memartabatkan Islam pada kaca mata umat Islam itu sendiri.



Akhir sekali (macam buat karangan la pula..^.^..), sekalung penghargaan kepada semua pendengar slot semalam yang sudi mengorbankan sedikit masa untuk mendengar celoteh saya..saya mohon maaf jika ada kekurangan dalam perkongsian semalam dan mohon maaf kepada penanya-penanya (dari telefon yang berkelip-kelip, sms yang masuk dalam senarai serta komen-komen di FB IKIM) yang tidak sempat saya berikan pandangan dengan bekalan masa yang diberikan.

InsyaAllah di lain masa jika diizinkan Allah kita bersua lagi melalui mana-mana medium yang disediakan..Terima kasih juga kepada sesiapa yang telah menjemput saya dalam beberapa program dari bulan Januari 2012 hingga Februari 2012 setakat ini..InsyaAllah saya lapangkan masa untuk memenuhinya..

Di sini saya sertakan pautan (link) untuk memuat turun (download) rakaman Slot Remaja semalam yang dirakam dan dikongsi oleh pendengar semalam..sebarang komen, protes atau perbaikan saya terima dengan hati terbuka.

2 comments:

Fatin Nur Nabilah Roslan said...

As'salamualaikum , izinkn saya download perkongsian ini . terima kash .

Fakhrullah Bin Mawardi said...

Bella -> wa'alaikumsalam...insyaAllah silakan..