Monday, January 17, 2011

Program Jelajah Borneo

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Karya Asli : SaBaHaNmUsLiM

Alhamdulillah..bersyukur kepada Allah SWT atas segala nikmat yang diberikan kepada kita semua..terutama rezeki dalam berkongsi ilmu dan berdakwah kepada rakan-rakan ke arah yang lebih baik dalam semua aspek. Pada sabtu yang lalu (15 Januari 2011), saya diberi kesempatan oleh pihak Neo Synergy Training Centre untuk memberikan perkongsian ilmu untuk 3 program pada hari itu.

Waktu cuti akhir semester yang bakal menutup tirainya mari kita manfaatkan ruangnya berkongsi sebanyak mungkin kepada rakan-rakan yang inginkannya. Saya secara pribadi mengucapkan terima kasih diiringi doa semoga segala perjuangan dan pengorbanan akan diredhai Allah kepada pihak Neo Synergy Training Centre, Jabatan Matematik, Sains & Komputer Politeknik Kota Kinabalu, Kelab MSC2 Politeknik Kota Kinabalu, dan MRSM Kota Kinabalu di atas kesudian memberi peluang kepada kami menyumbang sedikit ilmu kepada anak-anak muda harapan keluarga, bangsa, negara dan agama khususnya.

Program Motivasi 'Zero To Hero' Training
15 Januari 2011 (8.00AM - 12.30PM)
Politeknik Kota Kinabalu
Lihat laporan dan testimoni di http://synergymedia.com.my/?p=614

Program Kepimpinan 'Transformasi Minda'
15 Januari 2011 (2.00PM - 5.30PM)
Politeknik Kota Kinabalu
Laporan & Testimoni di http://synergymedia.com.my/?p=627

Program Kepimpinan 'Menyerlah Jauh Dari Biasa'
15 Januari 2011 (8.00PM - 11.00PM)
MRSM Kota Kinabalu
Laporan & Testimoni di http://synergymedia.com.my/?p=636

Saya doakan semua peserta akan mampu berjaya bukan hanya dunia, bahkan di akhirat juga. Saya juga secara pribadi mengucapkan terima kasih kepada peserta-peserta yang bukan beragama Islam namun mampu menerima pengajaran yang diberikan dengan kerjasama yang amat baik kerana bagi kami dalam agama Islam, al-Quran dan Sunnah la sumber utama rujukan kami yang mengandungi seluruh aspek kehidupan samada untuk motivasi, tips belajar, kepimpinan, akhlak, ekonomi dan sebagainya.

Dan satu perkara istimewa yang tidak pernah saya dapatkan sepanjang mengadakan training adalah kejutan dengan sambutan hari jadi di politeknik kota kinabalu..terima kasih saya ucapkan kepada pihak penganjur dengan pelayanan yang terlalu baik. Satu perkara yang pasti, dalam kita menyambut hari lahir, yang paling utama untuk diraikan adalah ibu bapa kita, kita hanya keluar senang2 ketika itu, tapi ibu lah yang sengsara menahan kesakitan, dan bapa la yang sentiasa mengusap dan membantu ibu sebelum dilahirkan..Jadikanlah sambutan hari lahir kita sebagai lambang kesyukuran kepada Allah atas keselamatan dan kehidupan yang diberikan..dan bersyukurlah kepada Allah yang meniupkan sifat kasih sayang kepada ibu bapa kita..=)

Semua lahir pada bulan Januari

4 comments:

Anonymous said...

Sanah helwah ya akhi..18 Jan 2010.Barakallahufik..

Fakhrullah Bin Mawardi said...

alhamdulillah..syukran..cuma bkn 2010..hehe..2011 ya..jzkk..

Anonymous said...

asif jiddan..salah taip pl.but anyway,anytime..wish u fi amanillah...

Fakhrullah Bin Mawardi said...

amin insyaAllah..wa anta/ti aidhon..