Wednesday, February 8, 2012

Promosi : Majalah SINERGI Edisi Ke-7 Bernafas Baru!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Sumber Asli :  http://synergymedia.com.my/ 



Majalah : SINERGI Edisi Ke-7 Bernafas Baru!!!

 February 8th, 2012  admin  Edit


Assalamu'alaikum wbt,
Alhamdulillah, dengan izin Allah, SINERGI Edisi Ke-7 yang bernafas baru bakal memberikan semua pembaca sebuah pengalaman baru memiliki Majalah SINERGI edisi kali ini.  Semoga "Wajah dan Tema" SINERGI bermula edisi ke-7 kali ini meningkatkan lagi minat para pembaca SINERGI.


Hanya RM3.00 !!!

Terima kasih juga kepada semua pembaca yang sudi memberikan komen dan kata-kata semangat kepada kami untuk kami terus meningkatkan kualiti majalah SINERGI ini. InsyaAllah kami akan sentiasa prihatin menerima komen pembaca di emel synergymedia(at)gmail(dot)com atau sms ke 019-4544871. Komen anda amat kami perlukan.

InsyaAllah kepada yang belum mendapatkan edisi terbaru majalah SINERGI, atau edisi-edisi sebelum ini, pastikan anda mendapatkannya secepat mungkin sementara stok masih ada.

Kepada semua pengedar berdafatar SINERGI, anda sudah boleh membuat tempahan kepada kami untuk tujuan penghantaran ke kawasan pengedar masing-masing. Bagi yang berminat menjadi pengedar, boleh muat turun Borang Permohonan Pengedar dan hantarkan ke emel synergymedia(at)gmail(dot)com
Bagi memudahkan proses pembelian para pembeli, kami dari pihak Synergy Media Sdn Bhd (SMSB) menyediakan satu kaedah belian yang mudah jika anda tidak mampu mencari dan membeli dari pengedar kawasan anda.

anda hanya perlu muat turun (download) dan mengisi Borang Belian Individukemudian hantar ke emel kami di synergymedia2010@gmail.com

Kaedah ke-2, anda boleh lebih mudah mendapatkan Majalah Sinergi setiap edisi dengan melanngan mengikut kehendak anda..hanya isi Borang Langganan Majalah Sinergi dan hantar ke synergymedia2010@gmail.com.

5 comments:

Walid Hafizul said...

wahh...tak sabar nak baca!!

tapi mana cover depan majalah sinergi edisi kali ni ye? biasanya ada!

Fakhrullah Bin Mawardi said...

aik..bkn mmg dah ada ka?cuba refresh balik browser anta..

Walid Hafizul said...

owh...ok ada sudah!

Anonymous said...

assalamualaikum....
ana dari sekolah smstj...
harap enta dapat menghantar majalah synergy edisi yang baru itu ke sini...
ramai menunggu majalah itu....tolong lah hantar....
syukran....jazakallah...

Fakhrullah Bin Mawardi said...

wa'alaikumsalam..insyaAllah minggu depan mmg plan penghantarn ke sana..nantikan ya.